Sunday night

publicerat i Allmänt, Hästar och stall, Isabelle;
Hej ❤️

Vilken fantastisk dag, solen värmde så skönt. Vågar man prata om sommar snart kanske? Kanske bäst att vara tyst..

Jag sitter och planerar lite inför veckan, vi går bara skola måndag-onsdag men på torsdag börjar Årsta Runstens vårtävling i dressyr fram till lördag. Då jag är med i klubben ska jag nog jobba lite men jag startar även alla dagarna också! Mistral första dagen och Mistrea fredag-lördag. 
På söndag är det andra omgången av DIV 2, så Mistrea går även då. Tvivlar fortfarande på om jag ska starta båda klasserna på Årsta Runsten då men jag tänker att det är bra meeting träning att få tävla 3 dagar i rad, we'll se! Ni hör ju att de är lite att planera ;-)

Ootd :-)

Mistrea kom igång idag igen efter 1 veckas vila, super fräsch och glad. Finns film på min Instagram: Bellaharsem om ni vill se! 
Nu ska jag sova, godnatt!
Bella


Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av isasriddagbok.blogg.se:

Neej vilken cool nosgrimma! :O Var har du hittat den?!

Svar: Visst är den?! I love it! Hela tränset är från Otto Schumacher, köpte det på Mustang Hästsport! :-)
Julia och Isabelle

Kommentera inlägget här :

.sokknapp { background:#ffffff url(); color:#666; font-family:tahoma; font-size:11px; text-transform: uppercase; border:1px solid; height:30px; width:40px; } .sokruta { background:#ffffff url(); color:#666; font-family:tahoma; font-size:12px; border:1px solid; height:30px; width:150px; } .sokrubrik { font-size: 15px; color: #fff; margin: 0px; font-weight:normal; font-family: 'Armata', sans-serif; text-transform: uppercase; }